Pagini

23 august 2013

Practica mea la ziarul Timpul și primul meu articol.

  Mulţi dintre colegii mei de la facultate de-acum și-au făcut practica, cine și unde a lucrat, unii la Flux, alţii la Adevărul ... eu mi-am ales Timpul. Aveam eu impresia că aici există un contingent de oamenii care înţeleg despre ce scriu și o fac cel mai bine din Moldova, e părerea mea. Am o săptămînă de cînd lucrez în domeniul jurnalistic și această săptămînă mi sa părut foarte productivă chiar dacă nu mi sa acordat foarte multă atenţie la redacţie. Mă simt mult mai bine și mai liber cînd pot lucra în voie, nu cînd cineva stă deasupra capului meu și îmi impune oarecare regulă.
  Am scris primul meu articol, despre un om din satul Vărvăreuca care și-a transformat casa în muzeu dedicat ostașilor români . Articolul a fost publicat pe ultima pagina a ziarului, chiar sunt mîndru de mine că am avut succes la prima mea activitate jurnalistica oficială.
  Nu am mai multe detalii am avut o săptămîna foarte bună și destul de liberă, am învățat cum să lucrez mai productiv și cum să mă încadrez într-o echipă.
Primul meu articol la Timpul, pe ultima pagină.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu