Pagini

3 august 2013

200 de cuvinte despre fotografie.

     Dese ori încerc să redau lumea prin ceea ce fac , încerc să realizez fotografii care să contureze foarte pătrunzător realitatea şi starea de lucruri care predomină în ambianţă în momentul în care le fac . Faptul în care văd eu lumea îmi ajută să decupez o parte din ea şi so redau publicului în culorile apropiate sufletului, prin urmare rezultatul în primul rînd trebuie să fie apreciat de mine ca unul calitativ, mai apoi de public.
Foarte mult îmi place să fotografiez oameni, caut sa redau personalitatea fiecaruia, să schiţez portretul moral şi să descriu sentimentul care îi domină. Fotografia e umbra omului - spunea cineva .

Pe lîngă imaginea ce iese în prim plan detaliile la fel sunt foarte importante, fiecare amănunt cuprinde în sine  un aspect aparte, care de sine stătător se poate ivi în faţa lumii ca ceva original.  Aparatul de fotografiat este doar un accesoriu - adevarata fotografie este rezultatul pasiunii si a viziunii ample a lumii, a faptului cum pricep realitatea şi cum vreau ca ea să mi se întipărească în minte .
  Faima unui adevărat fotograf nu rezultă din aparatul pe care îl are ci din rezultatul lucrului cu acesta.

Cornelia Ţurcanu, o fotografie realizată în iarna anului 2012.

Ion cu saxofonul de aur. Realizată în vara anului 2012

Alexei Strechie şi Vasile Bulgac, BJJ sparring. Realizată în primăvara anului 2013.


Ion. realizată în iarna anului 2013

Tudor, Igor, Jania şi Serîi prin griu cu MT-ul . Realizată în vara anului 2012
Aici puteţi urmari mai multe din realizarile mele fotografice.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu