Pagini

25 septembrie 2013

PEREDOZ SENTIMENTAL


Despre fete: 
În ceea ce priveşte genul feminin societatea noastră nu reprezintă o excepţie și fără dor și poate la noi poți întîlni fel de fel (bunătățuri)de fete, care se divizează în mai multe categorii atît din aspect intelectual cît și fizic.
Nu sunt Casanova timpului prezent dar totuși din ceea ce am întînit eu prin satele și orașele Moldovei am reușit să-mi fac o atitudine și o părere despre fetele noastre.  
Am auzit foarte mulți pațanași care clasifica fetele în mai multe categorii, eu le delimitez doar în trei. 
1. Proastă ,răpănoasă și urîtă.
2. Proastă dar totuși frumoasă. 
3. Fată bună. 
Nu am nici timp, nici dorință să vorbec despre fiecare în parte, ar fi un dibilism. Nu are rost să vorbesc despre animalele din prima categorie pentru că e banal să discuți despre curve. Acestea au un caracter deoarece chiair și cu glod sub unghii se cred modele.
Descrierea la cea dea doua categorie o pot parafraza într-un sigur enunț : Nu toți au noroc în viață.
 Mai sunt fete pe acest pămât ,chiar și la noi în țară care au acel grăunte fermecător care provoacă bărbații la dependență psihică. Mă bucur că întilnesc foarte multe fete care au personalitate, frumusețe, și minte.  Cu aceste fete poți împărți placut o ceașcă de cafea și nu numai deoarece ai să ai despre ce corbi, cel puțin :) .  Deci pațanașî dacă alegeți să faceți o călătorie prin oraș pentru a găsi o fată bună, uitați-vă mai bine prin jur că sunt multe. 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu