Pagini

23 ianuarie 2012

Domnule Roșca...


Sărac popor orb. Dacă nu m-aș râde de prostia oamenilor ar trebui sa plîng de ea și ultimile evenimente paradoxale care se petrec în Republica Moldova chiar mă pun intr-o situaţie destul de complicată deoarece nu inteleg cît de proastă poate fi populaţia asta, care merge dupa un nemernic care in 2003 se cățăra prin copace și urla ”Jos Comuniştii, Traiasca România” nu spun  vorbe goale eu singur am participat atunci la cele evenimente murdare planuite de acest tip pentru a distrunge si a dezbina grăuntele românismului care a răsarit atunci. Roșca este un tradator și un nemernic care fară a se indigna că țipa și mințea odinioară ”limba română, acasa ocupanții” zice ”настенька иди сюда”.
Domnule Roșca...

2 comentarii:

  1. Anonim21:49:00

    Porbabil te simți bine mă în țara asta. Pe mine nu mă interesează cine a organizat protestele, eu voi ieși să prostez pentru că doresc să traiesc în tara asta și să nu mă gândesc că pelc căci mor de foame aici... Tu probabil te simți bine aici, ai salariu bun, ai apartemaent, ai mașina ai tot, nu?...

    RăspundețiȘtergere
  2. Mai presus de orce este sentimentul nostru de mindrie pe care trebue sal respectam, probabil cineva a si uitat despre cum nea vindut acest om comunistilor. Cum a tradat o intreaga patura sociala pentru interesul propriului sau buzunar.

    Sarac popor orb și surd.

    RăspundețiȘtergere