Pagini

14 iulie 2012

Fenomenul #postBalul de absolvire.

 Suntem promoția 2012, am terminat cu ceea ce se numesțe închisoarea tinerilor generații, și toată promoția 2012, a liceului Teoretic ”Ion Creangă”, are diploma de BAC în mîini,  și în adîncul gîndirii noastre mai persistă un sincer sentiment de mulțumire celor care 12 ani ne-au educat.
 Ieri la balul de absolvirea nu pot spune ca cineva a suferit o puternică metamorfoza din cauza alcoolului, însă erau unii care destul de bine sau acomodat pe păturele si au ațipit in parcul de linga iazul Consomolist usor deranjați de frigul de afara chiar dacă erau adepții cultului ”Eu vara nu dorm” :)
  Posibil distracția noastră nu a reușit la maxim deoarece era putina băutură, dar poate se datorează faptului ca am facut balul pe ”Vineri 13” . Cine stie? : D
 Totul  a fost bine și chiar foarte bine, am primit toți diplomele de bacalaureat și toti neam distrat, am baut și am cîntat. Și plus la toate nu suntem pesimisti si daca ceva nu a reusit ieri noi mereu putem să o facem mai bine azi.
 Sincer să fiu m-am asteptat la ceva mai mult decit ceia ce am vazut ieri, speram ca vara aceasta să mai organizam niste frigarui si pe malul iazului și sa înscriem în memoria noastre ceva evenimente placute alaturi de fostii colegi clasă.
  Mesaj- # Toți cei care nu au rămas mulțumiți de peripețiile de ieri, sunt rugați să ne contacteze și să organizam din nou un drumandbass ... : D !

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu