Pagini

19 iunie 2012

Huuuuuuuuuuuf azi a trecut si ultimul examen...

Huuuuuuuuuuuf azi a trecut si ultimul examen de BAC, o experiență morală pe care nu ia-și dori-o nici celui mai mare dușman. Da e greu si emotiv acest BAC, dar ce sa faci daca trebuie și sistemul ni-l impune.
 Vreau sa fac o paranteză destul de mare si să enumăr tot ce am înțeles pe parcursul acestor 12 ani de studii.
(  #.  Școala a fost cea mai mare pușcarie a mea, care nu mi-a permis mereu să-mi expun ceea ce vreu și sa gindesc asa cum imi cuvine mie. Școala mereu a avut scopul să ne modeleze după modelul societații noastre timpite și cu caracter preistoric.”Este părerea mea”
 Cum sa facem lucrurile mai bune?
   - pffffff  un git de votkă și totul se schimbă spre bine! ”spunea cineva”
  Dar cel mai dea sula este că atunci cînd ne vom trezi iarași ne vom da seama că ne aflam în mizerie . Iubesc țara mea si nu pot înțelege de ce se mai screme conducerea noastră sa facă iluzie ca vrea sa schimbe lucrurile spre bine.
 -Aaaaaaaa scuzați am uitat ca pînă acum sa ocupat de alte legi, numai nu de cele care ne pot schiba societatea spre bine. :)
  Chiar daca scoala în unele ipostaze m-a facut să ma  ipocritic ia a fost cea care m-a facut mai destept si mi-a cadonat cei mai buni prieteni care imi vor fi alaturi intreaga viață , și care m-au ajutat mereu cînd îmi era greu.
  - Deci haideți astazi să ne bucuram ca a trecut și ultimul examen care închie ciclul studiilor școlare și pune bazele viitorului nostru.  Propun ca fiecare abiturient a acestui an sa ridice cite o halba de bere și să o bea pentru un viitor mai prosper a societății noastre.



2 comentarii: